Notifications
The Customer Service Department (SAC) publishes important notices of the Port's operations, especially incidents affecting Terminals, Customs Management, Inspection of Goods or Traffic. It also allows you to register to receive notifications to your mailbox or telephone by SMS.
Subscription to SAC notifications
The Customer Service Department takes care of communicating to the members of the Port Community the incidents in port operations, as well as ensuring the quality that the Port of Barcelona offers to customers and users.
The SAC also communicates its warnings in real time through its Telegram channel.

Active notifications
Operational
NOTA - PCF BARCELONA - Unificació sistemes de registre i comunicació / Unificación sistemas de registro y comunicación
Com a continuació a les instruccions del Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació respecte a l’amplicació de l’ús de CEXVEG, i amb l’objectiu d’unificar els sistemes d’atenció per part del Servei de Control Oficial en Frontera (SCOF), us adjuntem notes trameses pel CAP del PCF de Barcelona, en Luis Bouzón, amb les particularitats del registre i comunicació per al PCF de Barcelona (port i aeroport), aplicable a partir de les 00:01 hores de demà 20 de març.
***********************
Como continuación a las instrucciones del Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación respecto de la ampliación del uso de CEXVEG, y con el objetivo de unificar los sistemas de atención por parte del Servicio de Control Oficial en Frontera (SCOF) os adjuntamos nota remitida por el Jefe del PCF de Barcelona, Luís Buzón, con las particularidades del registro y comunicación para el PCF de Barcelona (puerto y aeropuerto), aplicable a partir de las 00.01 del mañana 20 de marzo.