Presentació de la Micro Ruta de la Sal, la primera regata de llarga distància amb vaixells autònoms

Dilluns, 2 de juny a les 12:00 hores, a la Sala Barcelona, el cap de Sostenibilitat Social del Port de Barcelona, Francesc Bonada, participarà en l’acte de presentació de la Micro Ruta de la Sal. Es tracta de la primera regata de llarga distància amb vaixells autònoms, impulsada per la Facultat de Nàutica de Barcelona amb el suport del Port de Barcelona.

Ubicació
Sala Barcelona, World Trade Center. Moll de Barcelona.
Data
02/06/2025

L’acte comptarà també amb les intervencions de representants de la Facultat de Nàutica de Barcelona, el Col·legi d’Enginyers Navals, la Direcció General de la Marina Mercant així com d’Enregata, l’empresa encarregada de l’organització de la prova. Així mateix, hi haurà una ponència amb experts de la Universitat Politècnica de Barcelona, la Universidad Politécnica de Madrid, la Universidad de las Palmas de Gran Canaria i la Universidad de Cantabria.

Els periodistes que desitgin assistir a aquest acte hauran d’enviar el seu nom i el del mitjà al qual representen al correu comunicacioport@portdebarcelona.cat