Avisos
El departament del Servei d'Atenció al Client (SAC) publica els avisos importants de l'operativa del Port, sobretot d'incidències que afecten Terminals, Gestió Aduanera, Inspecció de Mercaderies o Trànsit. També permet registrar-se per rebre els avisos a la bústia de correu o al telèfon per SMS.
Subscripció als avisos del SAC
El departament d'Atención al Client té cura de comunicar els membres de la Comunitat Portuària les incidències a l'operativa portuària, així com de vetllar per la qualitat que el Port de Barcelona ofereix als clientes i usuaris.
El SAC també comunica els seus avisos en temps real a través del seu canal de Telegram.
Avisos actius
Operational
COMUNICATS / COMUNICADOS - APMT - BEST - Horaris 6 i 8 de desembre / Horarios 6 y 8 de diciembre
Comunicats d’APMT i de BEST referents als seus horaris durant el proper cap de setmana.
*************************
Comunicados de APMT y de BEST referentes a sus horarios durante el próximo fin de semana.