Avisos

El departament del Servei d'Atenció al Client (SAC) publica els avisos importants de l'operativa del Port, sobretot d'incidències que afecten Terminals, Gestió Aduanera, Inspecció de Mercaderies o Trànsit. També permet registrar-se per rebre els avisos a la bústia de correu o al telèfon per SMS.

Subscripció als avisos del SAC

El departament d'Atención al Client té cura de comunicar els membres de la Comunitat Portuària les incidències a l'operativa portuària, així com de vetllar per la qualitat que el Port de Barcelona ofereix als clientes i usuaris.

El SAC també comunica els seus avisos en temps real a través del seu canal de Telegram.


 


 

Avisos

Avisos actius

Operational

NOTA - PCF BARCELONA - Unificació sistemes de registre i comunicació / Unificación sistemas de registro y comunicación


Com a continuació a les instruccions del Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació respecte a l’amplicació de l’ús de CEXVEG, i amb l’objectiu d’unificar els sistemes d’atenció per part del Servei de Control Oficial en Frontera (SCOF), us adjuntem notes trameses pel CAP del PCF de Barcelona, en Luis Bouzón, amb les particularitats del registre i comunicació per al PCF de Barcelona (port i aeroport), aplicable a partir de les 00:01 hores de demà 20 de març. *********************** Como continuación a las instrucciones del Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación respecto de la ampliación del uso de CEXVEG, y con el objetivo de unificar los sistemas de atención por parte del Servicio de Control Oficial en Frontera (SCOF) os adjuntamos nota remitida por el Jefe del PCF de Barcelona, Luís Buzón, con las particularidades del registro y comunicación para el PCF de Barcelona (puerto y aeropuerto), aplicable a partir de las 00.01 del mañana 20 de marzo.