Avisos
El departament del Servei d'Atenció al Client (SAC) publica els avisos importants de l'operativa del Port, sobretot d'incidències que afecten Terminals, Gestió Aduanera, Inspecció de Mercaderies o Trànsit. També permet registrar-se per rebre els avisos a la bústia de correu o al telèfon per SMS.
Subscripció als avisos del SAC
El departament d'Atención al Client té cura de comunicar els membres de la Comunitat Portuària les incidències a l'operativa portuària, així com de vetllar per la qualitat que el Port de Barcelona ofereix als clientes i usuaris.
El SAC també comunica els seus avisos en temps real a través del seu canal de Telegram.

Avisos actius
Operational
APMT - BEST - Horaris 1 de maig / Horarios 1 de mayo
Us adjuntem comunicats d'APM Terminals i de BEST referents a les seves operatives pel proper 1 de maig.
***********************
Os adjuntamos comunicados de APM Terminals y de BEST referentes a sus operativas para el próximo 1 de mayo.