Avisos
El departament del Servei d'Atenció al Client (SAC) publica els avisos importants de l'operativa del Port, sobretot d'incidències que afecten Terminals, Gestió Aduanera, Inspecció de Mercaderies o Trànsit. També permet registrar-se per rebre els avisos a la bústia de correu o al telèfon per SMS.
Subscripció als avisos del SAC
El departament d'Atención al Client té cura de comunicar els membres de la Comunitat Portuària les incidències a l'operativa portuària, així com de vetllar per la qualitat que el Port de Barcelona ofereix als clientes i usuaris.
El SAC també comunica els seus avisos en temps real a través del seu canal de Telegram.

Avisos actius
Operational
BEST - Comunicat operativa / Comunicado operativa - 16/07
Us adjuntem el comunicat de la terminal BEST en relació amb la operativa prevista per al pròxim 16 de juliol, festivitat de la Verge del Carme.
- Tot i ser festiu per al sector marítim, la comunitat logística treballarà amb normalitat.
- La connexió terrestre es considerarà com un dia laborable habitual, i per tant, no s’aplicaran recàrrecs a les operatives de portes durant aquest dia.
- En canvi, les operatives de vaixell i tren es tractaran com a festives, i s’hi aplicaran els costos addicionals corresponents.
*******
Adjuntamos el comunicado de la terminal BEST relativo a la operativa prevista para el próximo 16 de julio, festividad de la Virgen del Carmen.
- Aunque se trata de un festivo para el sector marítimo, la comunidad logística trabajará con normalidad.
- La conexión terrestre se tratará como un día laborable habitual, por lo que no se aplicarán recargos a las operativas de puertas durante esa jornada.
- En cambio, las operativas de buque y tren se considerarán festivas, y se aplicarán los costes adicionales correspondientes.