Inauguració de l’ampliació de la terminal de contenidors Hutchison Ports BEST

El proper dijous, 10 de juliol, s’inaugurarà l’ampliació de la terminal de contenidors Hutchison Ports BEST, situada en el moll Prat del Port de Barcelona. 

L’acte comptarà amb la presència del president de la Generalitat de Catalunya, Salvador Illa; el ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente; la consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque; el president de Puertos del Estado, Gustavo Santana; l’alcaldessa d’El Prat de Llobregat, Alba Bou; el quart tinent d’Alcaldia. Àrea d’Economia, Hisenda, Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de Barcelona, Jordi Valls; el director general de la divisió europea de Hutchison Ports BEST, Clemence Cheng; i el president del Port de Barcelona, José Alberto Carbonell, entre d’altres autoritats. 

Els mitjans de comunicació que desitgin assistir a l’acte hauran d’enviar un correu amb nom, cognoms, DNI dels periodistes i nom del mitjà a comunicacioport@portdebarcelona.cat

Ubicació
Punt de trobada per periodistes:
11:00 h - World Trade Center, moll de Barcelona (aparcament de l’antiga estació nord de creuers).
Data
10/07/2025
Més informació