La Marca de Qualitat del Port de Barcelona renova la seva certificació QualiCert
L’empresa SGS, especialitzada en la inspecció i verificació de serveis, ha certificat la imparcialitat, equitat i confidencialitat de les auditories que realitza l’Efficiency Network.

La Marca de Qualitat del Port de Barcelona ha renovat la seva certificació QualiCert, que emet l’empresa SGS i que garanteix que els processos i auditories que realitza segueixen estrictes criteris d’equitat, imparcialitat i confidencialitat.
La certificació QualiCert, que té una validesa de tres anys i se’n realitza un seguiment anual, ha analitzat diferents paràmetres de la Marca de Qualitat Efficiency Network, com són la imparcialitat i confidencialitat de les auditories que realitza a les empreses i administracions; la metodologia del procés de certificació i renovació d’aquestes certificacions, que garanteix l’equitat i transparència del procés; el seu sistema de millora contínua de les organitzacions i cadenes logístiques; l’enfocament dels seus serveis als clients, tant les empreses certificades com els seus usuaris; la formació i competències necessàries de l’equip auditor; i la difusió del valor de ser certificat Efficiency Network i, per tant, la promoció de les empreses certificades.
La presidenta del Port de Barcelona, Mercè Conesa, ha valorat molt especialment la renovació de la certificació QualiCert, que emet l’empresa SGS especialitzada en la inspecció i verificació de serveis, perquè “garanteix que cadascun dels operadors i administracions Efficiency Network que treballen en els àmbits del transport de contenidors i dels serveis als vaixells al Port de Barcelona reben el mateix tracte i la màxima informació a l’hora de mesurar i avaluar els seus indicadors”.
L’Efficiency Network és la Marca de Qualitat de les empreses i administracions que treballen al Port de Barcelona. Actualment, hi ha certificades 89 organitzacions que són agents de duana, transitaris, agents consignataris, empreses de transport, terminals de contenidors i empreses de serveis als vaixells. Les empreses i administracions certificades han adquirit el compromís d’oferir fiabilitat, informació i transparència i seguretat als seus clients. Quan no s’acompleixen els compromisos establerts el client és compensat.