Els nens i nenes podran rebre els Reis d’Orient des del moll de Barcelona i el WTCB
El WTCB ha preparat un programa d’activitats per a tota la família que inclou jocs i el lliurament de les cartes al Patge Reial.

El proper 5 de gener els nens i nenes de Barcelona podran donar la benvinguda als Reis d’Orient des del Moll de Barcelona, que s’obrirà al públic per primer cop. Ses Majestats Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran un any més a Barcelona per mar, a bord del pailebot Santa Eulàlia, que passarà per davant del moll de Barcelona abans d’atracar al Portal de la Pau. També amb motiu de l’arribada dels Reis d’Orient, el World Trade Center Barcelona (WTCB) ha programat diverses activitats gratuites especialment dirigides als més petits.
Els barcelonins podran accedir per primer cop a aquest nou espai del Port Vell, que passarà a ser públic un cop va deixar d’estar operativa la terminal de passatgers del moll de Barcelona Nord, a finals del 2023; i després que finalitzi la retirada la base de l’Emirates Team New Zealand, l’equip defensor de la 37 Copa Amèrica de Vela i que va tornar a guanyar aquesta regata l’octubre passat.
El WTCB obrirà les seves instal.lacions i els accesos al moll de Barcelona Est el proper diumenge entre les 15:00 i les 18:00 hores. A la plaça del WTCB els nens i nenes rebran un mapa màgic amb el qual, després de superar diferents reptes i resoldre endevinalles, arribaran al Patge Reial que recollirà les cartes dirigides als Reis d’Orient i els lliurarà un pack màgic. Les activitats dirigides als infants es completaran amb música i serveis de food trucks per a tota la familia.
Aquesta iniciativa forma part del “Nadal al Port”, que ha omplert el Port Vell d’activitats durant aquestes festes, i s’organitza just després que els dies 2, 3 i 4 de gener el “Tinglado Reial”, situat al Tinglado “Taller” del moll Oriental, hagi acollit la Bústia Reial i diverses activitats per a infants prèvies a l’arribada del Reis d’Orient.