El Port de Barcelona estrena compte a Instagram

La diada de Sant Jordi ha estat la data triada per incorporar-se a aquesta xarxa social amb què el Port es vol continuar apropant a la ciutadania.

23 abril 2021
Imatge
Imatge del perfil d'Instagram del Port de Barcelona.
Caption
Imatge del perfil d'Instagram del Port de Barcelona.

Coincidint amb la diada de Sant Jordi, el Port de Barcelona s’ha estrenat a la xarxa social Instagram sota el perfil @portdebarcelona. Amb aquesta incorporació, la infraestructura pretén fomentar la interacció social amb la ciutadania amb contingut de caràcter lúdic i divulgatiu que apropi el port català als barcelonins, visitants, usuaris i treballadors.

A més de trobar-hi les darreres novetats sobre l’enclavament portuari, els usuaris que segueixin el nou compte també descobriran el complet fons fotogràfic de l’entitat, tant el més recent com l’històric, a través d’imatges inèdites i anècdotes dels moments immortalitzats.

A través d’aquesta finestra, el Port de Barcelona també donarà a conèixer el seu ampli patrimoni artístic i cultural apropant als seguidors les col·leccions de pintura, obra gràfica, escultura i objectes nàutics i portuaris, reflex dels seus 150 anys d’història. Els usuaris també podran acudir a l’Instagram del port barceloní per conèixer les opcions d’oci i activitats d’entreteniment que s’ofereixen al Port Vell.

Així mateix, el perfil d’Instagram del Port de Barcelona vol incentivar als usuaris a difondre la seva visió del Port de Barcelona compartint les seves fotografies i vídeos amb el hashtag #HistòriesdelPort. Les millors imatges seran repostejades pel compte.

Port líder a les xarxes socials

Amb gairebé 50.000 seguidors a les diferents xarxes socials en les quals té presència, el Port de Barcelona és el primer port de l’Estat espanyol i un dels principals ports del món per volum de seguidors. Actualment, a més d’Instagram, la infraestructura catalana té presència a Twitter -amb un perfil nacional, @portdebarcelona, i un d’internacional, @portofbarcelona-, Linkedin, Youtube i Flickr, a més d’un canal de Telegram del Servei d’Atenció al Client.