El Port de Barcelona estrena compte a Instagram
La diada de Sant Jordi ha estat la data triada per incorporar-se a aquesta xarxa social amb què el Port es vol continuar apropant a la ciutadania.

Coincidint amb la diada de Sant Jordi, el Port de Barcelona s’ha estrenat a la xarxa social Instagram sota el perfil @portdebarcelona. Amb aquesta incorporació, la infraestructura pretén fomentar la interacció social amb la ciutadania amb contingut de caràcter lúdic i divulgatiu que apropi el port català als barcelonins, visitants, usuaris i treballadors.
A més de trobar-hi les darreres novetats sobre l’enclavament portuari, els usuaris que segueixin el nou compte també descobriran el complet fons fotogràfic de l’entitat, tant el més recent com l’històric, a través d’imatges inèdites i anècdotes dels moments immortalitzats.
A través d’aquesta finestra, el Port de Barcelona també donarà a conèixer el seu ampli patrimoni artístic i cultural apropant als seguidors les col·leccions de pintura, obra gràfica, escultura i objectes nàutics i portuaris, reflex dels seus 150 anys d’història. Els usuaris també podran acudir a l’Instagram del port barceloní per conèixer les opcions d’oci i activitats d’entreteniment que s’ofereixen al Port Vell.
Així mateix, el perfil d’Instagram del Port de Barcelona vol incentivar als usuaris a difondre la seva visió del Port de Barcelona compartint les seves fotografies i vídeos amb el hashtag #HistòriesdelPort. Les millors imatges seran repostejades pel compte.
Port líder a les xarxes socials
Amb gairebé 50.000 seguidors a les diferents xarxes socials en les quals té presència, el Port de Barcelona és el primer port de l’Estat espanyol i un dels principals ports del món per volum de seguidors. Actualment, a més d’Instagram, la infraestructura catalana té presència a Twitter -amb un perfil nacional, @portdebarcelona, i un d’internacional, @portofbarcelona-, Linkedin, Youtube i Flickr, a més d’un canal de Telegram del Servei d’Atenció al Client.