El comitè de direcció de l'IAPH es reuneix al Port de Barcelona

28 gener 2020
Imatge
El subdirector general d'Estratègia i Comercial del Port i president de la IAPH, Santiago Garcia-Milà, ha presidit la reunió.
Caption
El subdirector general d'Estratègia i Comercial del Port i president de la IAPH, Santiago Garcia-Milà, ha presidit la reunió.

Avui el comitè de direcció de l’Associació Internacional de Ports (IAPH) s’ha reunit a les instal·lacions del Port de Barcelona. El subdirector general d’Estratègia i Comercial del Port i president de l’IAPH, Santiago Garcia-Milà, ha presidit la reunió juntament amb el vicepresident de la regió d’Àsia, Sud-Oest, Est i Mig Est, Masaharu Shinohara; el vicepresident de la regió d’Europa i CEO del port d’Hamburg, Jens Meier; el director de Política i Estratègia, Patrick Verhoeven; el secretari general, Masahiro Furuichi; i el membre del Secretariat de l’IAPH, Hiro Nagai.

A la reunió, que també han assistit altres membre de l’associació per videoconferència, s’han tractat diversos temes de funcionament de l’IAPH, així com el pressupost per el 2020 i les accions que portarà a terme durant aquest any.