Carles Anglada, nou director general del World Trade Center Barcelona
La nova direcció del WTCB executarà la transformació del complex iniciada a principis d’any amb l’objectiu de connectar encara més l’edifici amb el seu entorn i crear nous espais oberts a la ciutadania.
Amb aquest nomenament culmina el reforç de l’estructura directiva de les empreses del Grup Port de Barcelona: CILSA, Gerència Urbanística Port Vell. World Trade Center Barcelona i la Fundació BCN Port Innovation.

El Consell d’Administració de World Trade Center Barcelona (WTCB), societat que gestiona el complex immobiliari ubicat al moll Barcelona del Port de Barcelona, ha nomenat Carles Anglada nou director general de l’entitat. Anglada substitueix així en el càrrec a Federico Ricart, director general de WTCB des de l’any 2004.
Carles Anglada, enginyer de Camins, Canals i Ports per la Universitat Politècnica de Barcelona (UPC) i amb formació en gestió per l’IESE i Esade, té una àmplia trajectòria en la Direcció General d'empreses multinacionals així com a l'Administració Publica. També ha exercit com a professor de Mercats Financers a la Universitat Pompeu Fabra (UPF).
La nova direcció del WTCB executarà la transformació del complex iniciada a principis d’any amb l’objectiu de connectar encara més l’edifici amb el seu entorn i crear nous espais a l’aire lliure tant per als negocis com per a l’oci. En conjunt, el WTCB i totes les activitats que acull tindran un paper clau en la transformació del moll Barcelona, que posarà nous espais a disposició de la ciutadania en el marc de la transformació del Port Vell coincidint amb la celebració de la Copa Amèrica de Vela.
La societat World Trade Center Barcelona, S.A. S.M.E. està participada en un 76% pel Port de Barcelona, que té les oficines ubicades majoritàriament a l’edifici Est del complex, i el 24% restant és propietat de l’empresa FCC.
Amb aquest nomenament es culmina el reforç de les empreses del Grup Port de Barcelona (CILSA, Gerència Urbanística Port Vell, World Trade Center de Barcelona i Fundació BCN Port Innovation) que han renovat aquest any les seves estructures directives amb el nomenament de nous perfils professionals que permetin afrontar els reptes de futur amb solvència. En el cas de CILSA s’ha nomenat nou director general Jordi Guerrero, amb una àmplia trajectòria en el sector immologístic; a la gerencia Urbanística Port Vell s’ha nomenat nou director a David Pino, una persona lligada al Port de Barcelona on ha estat cap de Planificació Territorial i Gestió tècnica de concessions i ha participat en la preparació de la 37ª Copa Amèrica. A World Trade Center s’ha nomenat nou director general, Carles Anglada, amb una àmplia trajectòria en el sector i a la Fundació BCN Port Innovation s’ha optat per Catalina Grimalt, subdirectora del Port de Barcelona i responsable d’Organització i Recursos Interns, amb una extensa trajectòria com a directora general i Miquel de la Mano com a director tècnic, un reconegut professional que prové del món de les start ups.