The Barcelona Port's quality label

Why get certified?

Continual improvement. Improve the reliability of port processes by offering effective responses to customer needs.

Performance optimization. Maximize performance by minimizing supply chain costs.

Visibility and recognition. Transmit a commitment to efficiency to the market by improving the company's brand image.
 

Destacats

Jornada de desplegament dels valors de la Marca Efficiency Network del 24 de febrer de 2021

La Jornada ha registrat 64 inscrits de 41 organitzacions (que representaven el 45% de les 92 organitzacions que ja han completat el Procés de certificació). La cita com és habitual, ha mantingut un caire participatiu d'una manera activa i en aquest cas online.

L'equip Efficiency Network participa com a fil conductor per unir sota el mateix paraigua de la Marca de Qualitat, el valors que identifiquen a totes les organitzacions adherides.

La convocatòria ha tingut com a objectiu reprendre el contacte per tal de fer extensibles els valors a les noves incorporacions i donar un pas més junts, ja que a causa de la pandèmia, no s'havien tornat a reprendre aquests temes des de febrer de 2020, quan es va fer la seva presentació.

La cita ha mostrat als diferents grups multidisciplinars que han interactuat a diferents sales digitals, diverses dinàmiques on es tractaven cada un dels valors de la Marca amb exemples de formes d'actuació per identificar els GAP's i en quina forma els podem reduir, implementant les bones practiques.

Presentació de les millores en la gestió de la Declaració Marítima de Sanitat (DMS) i l'activació de la Gestió de Reclamacions Efficiency Network

El passat dimecres 25 de novembre es va dur a terme, de manera telemàtica, una sessió informativa pel sector dels agents consignataris del Port de Barcelona per donar a conèixer les millores en la gestió de la Declaració Marítima de Sanitat (DMS) i l'activació de la gestió de reclamacions del Pla de Qualitat de l'Efficiency Network.

La sessió va estar marcada per un caire interactiu constant de preguntes i respostes als diferents ponents; la directora de l'àrea de Sanitat del PIF Carmen Aranburu, el Responsable de Projectes i Serveis TIC del Port de Barcelona Joan Ferrer, i el cap de la Marca de Qualitat Efficiency Network, Ramón Rull. El qual ha presentat l'activació de la gestió de reclamacions en l' àmbit dels serveis al vaixell, que s'activarà a partir del proper 1 de gener del 2021. El Port de Barcelona ha recollit les inquietuds i preguntes dels participants per analitzar-les i estudiar-les amb deteniment.

El webinar ha comptat amb la participació de 22 empreses consignatàries i 63 assistents, els quals han valorat la sessió amb una nota global d'un 9,2 sobre 10.

Compromís, col·laboració i confiança al BNEW

El passat dimecres 8 d'octubre es duia a terme dins del BNEW, la primera fira híbrida que combinava la modalitat online amb la presencial, el webinar Customer Experience - Port de Barcelona. La presentació del webinar, impartida per Roser Ribó (responsable del SAC) i Herminia Santiesteban (responsable de Gestió de la Marca de Qualitat), va tractar l'experiència del client des de que tria treballar amb el Port de Barcelona i perquè i com son importants les organitzacions Efficiency Network per aconseguir una major eficiència i seguretat en el servei.

Es va explicar les quatre eines 24/7 que disposa el Port per atendre als seus clients i mantenir-los informats: el tradicional mail; el canal de Telegram que informa dels Canvis a l'instant; l'app Container Tracking que ofereix la traçabilitat dels contenidors d'export / import; i el pla de formació per a professionals del sector que s'acaba de transformar en digital.