La Marca de Qualitat del Port de Barcelona
Per què certificar-se?
Millora contínua. Millorar la fiabilitat dels processos portuaris oferint respostes eficaces a les necessitats dels clients.
Optimització del rendiment. Maximitzar el rendiment minimitzant els costos de la cadena de subministrament.
Visibilitat i reconeixement. Transmetre al mercat un compromís per a l'eficiència millorant la imatge de marca de l'empresa.
Destacats
![]()
La Jornada ha registrat 64 inscrits de 41 organitzacions (que representaven el 45% de les 92 organitzacions que ja han completat el Procés de certificació). La cita com és habitual, ha mantingut un caire participatiu d'una manera activa i en aquest cas online. |
![]()
El passat dimecres 25 de novembre es va dur a terme, de manera telemàtica, una sessió informativa pel sector dels agents consignataris del Port de Barcelona per donar a conèixer les millores en la gestió de la Declaració Marítima de Sanitat (DMS) i l'activació de la gestió de reclamacions del Pla de Qualitat de l'Efficiency Network. |
![]()
El passat dimecres 8 d'octubre es duia a terme dins del BNEW, la primera fira híbrida que combinava la modalitat online amb la presencial, el webinar Customer Experience - Port de Barcelona. La presentació del webinar, impartida per Roser Ribó (responsable del SAC) i Herminia Santiesteban (responsable de Gestió de la Marca de Qualitat), va tractar l'experiència del client des de que tria treballar amb el Port de Barcelona i perquè i com son importants les organitzacions Efficiency Network per aconseguir una major eficiència i seguretat en el servei. |