Terminal Intermodal de Monzón (TIM+agroTIM)

La Terminal Intermodal de Monzón és propietat del grup industrial aragonès SAMCA i està participada pel Port de Barcelona i el de Tarragona, així com per Logirail (Renfe). Disposa de dues instal·lacions ferroviàries, una per a contenidors (TIM) i una altra per a càrrega a dojo (agroTIM), totes dues al servei del sector industrial i agroalimentari de la zona.

2 instal·lacions ferroviàries
Contenidors i càrrega a dojo
Capacitat de connexió frigorífica
60 contenidors a la vegada
Capacitat trens
Fins a 750 m
Emmagatzematge cereals
20.000 m<sp>3</sp> / 16.000 tones
Emmagatzematge contenidors
1.200 TEUs
Càrrega i descàrrega de cereals
5 trens per setmana

Hinterland portuari de la Mediterrània i el Cantàbric

Aquest apartador ferroviari al polígon industrial de La Armentera ofereix l'oportunitat de replantejar els moviments de mercaderies de les empreses ubicades no només a Montsó, sinó també a la comarca del Cinca Medio, la província d'Osca i altres zones d'influència. Està situat al costat del principal corredor ferroviari de transport de mercaderies, i té una connexió ferroviària amb els ports espanyols principals, com el de Barcelona, i altres ports secs, com el de Madrid o Saragossa.

 

Al servei del sector agroalimentari

La Terminal Intermodal de Monzón va posar en marxa el 2019 agroTIM, una alternativa de transport competitiva i sostenible per a un sector estratègic com és l'agroalimentari. Té una capacitat d'emmagatzematge de fins a 15.000 tones per a la recepció de trens de tremuja de 1.000 t amb una velocitat de descàrrega de 250 t/hora.

Operacions a TIM

  • Imatge
    Trabajos de carga en la terminal de Monzón
    Caption
    ©Terminal Intermodal de Monzón
  • Imatge
    Trenes de carga en Monzón
    Caption
    ©Terminal Intermodal de Monzón
  • Imatge
    Grúas en la terminal de Monzón
    Caption
    ©Terminal Intermodal de Monzón
  • Imatge
    Contenedores en la terminal de Monzón
    Caption
    ©Terminal Intermodal de Monzón