Els representants comercials del Port de Barcelona coordinen estratègies d’internacionalització

La reunió anual dels representants comercials del Port de Barcelona els permet conèixer de primera mà les novetats i l’evolució de l’activitat portuària a Barcelona i coordinar l’estratègia als mercats més rellevants.

19 desembre 2022
Imatge
El president del Port de Barcelona, Lluís Salvadó, el director general, Jose Alberto Carbonell, la subdirectora general de Comercial i Màrqueting, Carla Salvadó, i el cap de Relacions Externes, Manel Galán, acompanyats dels set representants comercials que van assistir a la trobada.
Caption
El president del Port de Barcelona, Lluís Salvadó, el director general, Jose Alberto Carbonell, la subdirectora general de Comercial i Màrqueting, Carla Salvadó, i el cap de Relacions Externes, Manel Galán, acompanyats dels set representants comercials.

Els representants comercials del Port de Barcelona van celebrar la setmana passada la trobada de caràcter anual que els permet, juntament amb la subdirecció de Màrqueting i Comercial, coordinar estratègies i compartir experiències en la projecció exterior del Port de Barcelona.

La trobada, celebrada a la seu del Port de Barcelona al World Trade Center, també va permetre al president del Port de Barcelona, Lluís Salvadó, conèixer als representants comercials ja que, juntament amb el director general, Jose Alberto Carbonell, els va donar la benvinguda i els va agrair la seva feina als principals mercats del hinterland i del foreland del Port de Barcelona.

Les reunions, que van començar el dimarts, van permetre als set representants comercials conèixer de primera mà les novetats i l’evolució de l’activitat portuària al Port de Barcelona, així com els projectes clau que s’han engegat o impulsat enguany, com la transició energètica (projecte Nexigen),  la Copa Amèrica de Vela, l’impuls a la digitalització  o la millora de les connexions ferroviàries, entre d’altres.

Per la seva banda, els representants comercials van compartir amb els membres de la subdirecció general de Comercial i Màrqueting la realitat dels seus mercats, així com les perspectives i les oportunitats de futur que presenten, de cara a coordinar els esforços comercials del port.

El Port de Barcelona compta amb vuit representants comercials repartits en sis àrees geogràfiques estratègiques per a l’activitat portuària: a la península Ibèrica Luis Puzo s’encarrega de la regió compresa per Aragó, La Rioja i Navarra; a França, hi treballen dues representants, Nathalie Thomas i  Claire Pérez; a la Xina, Joan Dedeu; al Sud-est asiàtic, Luz Pérez; a Sud-Amèrica, Hugo Lejtman; al Japó, Takao Suzuki; i al Magreb, el Port de Barcelona acaba d’incorporar un representant, Zouhair Benjelloun.