Servei d'Atenció al Client
El Servei d'Atenció al Client (SAC) és un dels vincles més directes del Port de Barcelona amb el mercat, el seu principal objectiu és donar transparència i fiabilitat al pas de les mercaderies pel Port de Barcelona reconeixent la figura del client final com un dels seus actius principals, trencant amb el tradicional aïllament amb el teixit industrial, en moltes ocasions desconeixedor de la complexa operativa portuària. |
1- Gestió de consultes i reclamacions
Gestiona totes aquelles consultes i reclamacions relatives al pas de la mercaderia pel nostre port. Les sol·licituds es poden fer via telefònica, per correu electrònic o de manera presencial.
Des del Servei d'Atenció al Client s'intenta detectar els punts febles de cada operació o servei i es proposen accions de millora per evitar possibles noves incidències. |
2 - Gestió de consultes sobre costos portuaris
Oferim un servei de consultes específic relatiu als costos portuaris, on s'analitzen els conceptes i imports de les factures emeses pels operadors logístics i que generin algun dubte. |
3 - Servei de traçabilitat
- Quan arriba la meva mercaderia? Són preguntes habituals que des del SAC es responen als clients. Des del Servei d'Atenció al Client s'ofereix transparència i traçabilitat als importadors, exportadors i operadors sobre els circuits documentals i els processos físics en les operacions d'importació i exportació d'aquella mercaderia que passa pel Port de Barcelona, s'amplia informació sobre el procés documental de despatx, l'estat físic de les mercaderies, les inspeccions, etc. A través del formulari adjunt els importadors i exportadors poden fer consultes sobre el pas de la seva mercaderia pel port. Aquesta sol·licitud serà contestada per correu electrònic en un temps no superior a 4 hores en horari laboral. Les sol·licituds també es poden fer via telefònica o presencial. |
4- Gestió d'incidències:
El Servei d'Atenció al Client (SAC) aten les sol·licituds, suggeriments, queixes o reclamacions referents al pas de les mercaderies pel Port de Barcelona. |
5- Canals de comunicació:
Presencial: |