La missió del Fòrum Telemàtic és establir les directrius i objectius generals dels projectes de millora, realitzar el seu seguiment i contrastar els resultats dels nous procediments dissenyats per agilitar els processos físics o documentals associats al pas de les mercaderies i dels mitjans de transport pel Port de Barcelona.
En el Fòrum Telemàtic hi ha representats els col·lectius de la Comunitat Logística-Portuària: consignataris, empreses estibadores, agents de duanes, transitaris, Duana, Autoritat Portuària, Serveis d'Inspecció en Frontera, usuaris del transport marítim i PORTIC. A més, en projectes puntuals, es convida a les reunions a altres col·lectius quan es discuteixen aspectes o problemes en què estan implicats, tal i com es va fer amb RENFE l'any 2009 quan es va dissenyar el procediment d'entrada i sortida de mercaderies per ferrocarril.
Política de Galetes
Aquest lloc web fa servir galetes per a recopilar dades dels usuaris pels següents motius:
les galetes obligatòries són necessàries perquè el lloc funcioni
les galetes estadístiques ens serveixen per a millorar l'experiència de la web analitzant com la fan servir els nostres usuaris
Pot llegir la informació ampliada sobre la nostra política de galetes aquí. Consulti la nostra política de privacitat. per a obtenir més informació.
Recopilem i processem informació personal mitjançant galetes, per als següents propòsits: Funcionalitat i analìtica web
Aquestes galetes són necessàries per al correcte funcionament del lloc web. (Propòsit: funcionalitat)
Aquestes galetes ens permeten millorar l'experiència de la web analitzant com la fan servir els nostres usuaris. (Propòsit: Analítica web)