L'èxit depèn d'una implantació efectiva. Portic ajuda a minimitzar els costos d'implantació i el temps de desenvolupament.
- Assessorament: òptima integració de sistemes. - Gestió de projectes: planificació, seguiment i control de les activitats i dels recursos que intervenen en la integració de sistemes (incloent en alguns casos la programació).
Suport a les operacions
Garanteixen que els usuaris facin un ús eficaç dels serveis.
- Atenció al client: personalitzat i ininterromput en horari laboral (08:00 – 20:00h), orientat a la resolució d'incidències tècniques i operatives. Els professionals que configuren el servei d'atenció al client formen un equip altament qualificat en el coneixement de l'operativa portuària. - Formació: contínua i personalitzada per garantir la minimització d'incidències, errors i maximització de tots els beneficis del sistema.
Política de Galetes
Aquest lloc web fa servir galetes per a recopilar dades dels usuaris pels següents motius:
les galetes obligatòries són necessàries perquè el lloc funcioni
les galetes estadístiques ens serveixen per a millorar l'experiència de la web analitzant com la fan servir els nostres usuaris
Pot llegir la informació ampliada sobre la nostra política de galetes aquí. Consulti la nostra política de privacitat. per a obtenir més informació.
Recopilem i processem informació personal mitjançant galetes, per als següents propòsits: Funcionalitat i analìtica web
Aquestes galetes són necessàries per al correcte funcionament del lloc web. (Propòsit: funcionalitat)
Aquestes galetes ens permeten millorar l'experiència de la web analitzant com la fan servir els nostres usuaris. (Propòsit: Analítica web)