Notícies
El tràfic de líquids a granel al Port de Barcelona es recupera en el mes d'abril
El gas natural ha liderat aquesta recuperació, superant en 14.584 tones les xifres de tràfic de l'any passat, un augment de l'1,1% després de registrar un descens del 46,6% al gener, quan van deixar d'arribar vaixells degut a que els dipòsits estaven plens. També augmenta el tràfic de productes químics (+92.839 tones) i, en menor mesura, el d'olis i greixos, així com el d'adobs. Productes com el gasoli, el fuel o els biocombustibles, malgrat seguir en xifres inferiors a les de 2022, eixuguen part del descens, essent la gasolina l'únic tràfic que manté una tendència a la baixa. |
El Port de Barcelona acollirà la sisena cimera anual de CEOs del World Ports Climate Action Program
El Port de Barcelona serà la seu de la sisena cimera anual de presidents i directius del World Ports Climate Action Program, que reuneix ports d'arreu del món amb l'objectiu de fomentar la reducció de les emissions de CO2 del sector portuari i marítim. Així s'ha acordat a la reunió del comitè directiu centrada enguany en el desplegament de sistemes OPS i la transició del transport marítim cap a combustibles més respectuosos amb el medi ambient. El Port reforça el seu lideratge internacional portant a Barcelona la cimera de la WPCAP.
|
El Port de Barcelona i l'ambaixador de l'Índia comparteixen estratègies per a la Missió Empresarial d'aquest any
La visita se situa en el marc de la Missió Empresarial del Port de Barcelona de 2023, que se celebrarà del 16 al 18 d'octubre a la ciutat de Mumbai, a l'Índia. Durant la reunió de treball, amb el president del Port de Barcelona, Lluís Salvadó, les dues entitats han compartit estratègies i punts de vista de negoci. A més, l'ambaixador Shri Dinesh K Patnaik ha signat el llibre d'honor del Port. Per últim, els representants de l'Índia han pogut conèixer les instal·lacions portuàries de Barcelona durant una visita marítima pel recinte.
|
![]() |
![]() |
![]() |